MINA BARN!!

Ikväll har jag och Tindrus haft en mysig liten kväll .
Först var vi och handlade på Maxi , hon skulle scanna (men det gick över förväntan) :)
Sen åkte vi ut till min faster och skulle kolla på lite kläder , klappade 2 söta kaniner :)
Sen hem och äta lite och pussa lite på pappa/Johan för han skulle iväg och jaga . Han hade sövt grabbarna .
Efter det åt vi lite godis , busade med Sacko och till sist mös vi lite framför tvn och kollade på sommarkrysset :)
Det var behövligt att vi gjorde detta jag och min lilla sessa :)
Hon somnade till sist i min famn  . Nu har jag bärt in henne i sin säng och pussat henne på pannan .


Jag kan börja tänka väldigt mycket på att mina barn är MINA! Ingen annans , jo Johans med då .
MEN det är ju vi som har skapat dom , och jag har bärt på dom i 9 månader .
Jag har fött ut dom , jag/VI uppfostrar dom..
Jag är så lycklig över mina barn . Dom är det absolut det bästa jag har . (även när Tindrus trotsar) Vilket grabbarna snart också kommer att göra.. ;)

Åå vad jag älskar mina barn . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback