SjukStuga !

Gaah , 2 av 3 barn sjuka . Nu hoppas jag verkligen dom blir pigga fort .
Suck , imorgon blir det en mysdag med mina barn inomhus.
Nu ska dom bli friska .
Men Tindra saknar sina vänner Emil och Maja . Hon vill leka med dom sa hon idag .
Hon är för söt min lilla tjej . Idag var hon lite piggare iaf , åt ganska mycket och hade "bara" 38 graders feber..
Men till kvällen fick min lille Melvin 40 graders feber . :( stackarn ..Och bara mamma som gäller då också..

Sanna kommer och äter frukost med oss imorgon , och kanske Tildhe också :)
Usch så tråkigt att sitta inomhus och inte kunna träffa någon typ ju..


Snart är mina jobbveckor över! :) UNDERBART DET SKA BLI .
Återgå till det normala som vi brukar göra , Tindrus på dagis 15 h/v. :)
Bara imorgon kväll sen ledig till fredag kväll . MEn jobbar med Emma då brukar det gå undan :)
Lördag dag , och söndag delad tur . Ska även hinna åka och äta mat i sävsjö på söndag med Johans moster,..

Och snart kommer även helgen jag INTE längtar efter .
DÅ ska Johan åka och ta självmord . (njae inte riktigt) men han ska jaga björn och det är ju faktiskt livsfarligt!!
Usch vill inte att han ska det , jag är ju en liten hönsmamma och det inkluderar honom också!
Nu ska jag krypa ner i sängen , för en gångs skull i tid!!!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu håller vi tummarna för att ni blir friska snart!!

Måste ju ses, det var ju evigheter sen...

Krya på er!! Kramar

2010-08-11 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback