Söndag!!

Söndag kväll och det innebär att helgen är slut för denna gången BLÄÄ!
Vill ha mer helg ..
Johan har iaf varit väldigt duktig med att komma igång med vår trädgård . Så nu åker alla sakta förbi här och dom tänker nog "att det var nog på tiden" haha.. och det ÄR verkligen på tiden .

Jag skulle egentligen ha haft ett gangstarparty på ondag , men har tyvärr fått flytta fram det till den 6 september klockan 18.30 . Ni som har barn upp till 6årsåldern är mer än välkomna :)
Jag fick flytta på mitt eftersom Johan har så mycket att göra . och känner att det inte blir så mycket tittande på kläder med 3 barn som jag måste ha ögonen på . :/

Förresten jag hittad en liten tandsebissing på lille Theo igår , har missat detta helt och hållet .
Fast om man tänker efter så har jag väl inte det egentligen (han har bajsat sönder sin stackars rumpa, varit mer gnällig än vanligt , haft svårt att sova osv) men det kom ändå som en liten chock :) haha.
Tindrus var ju över 1 år när hon fick sina så det är lite nytt det här att dom kom tidigt , eller ja tidigt och tidigt , ni fattar :)

Sen har jag lite på gång också , men det får ni veta lite längre fram om allt går som det ska .
Jag hoppas PÅ det , håller alla mina fingrar och tår !
Jag väntar med iver på ett telefonsamtal ;)

Nehe nu ska jag gå och mysa ner mig i Johans famn och sova !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback