Stor suck..

PRISA GUD FÖR IDAG KOM SKATTEÅTEBÄRINGEN :)

Det var verkligen uppskattat, då man fick 2000 i lön . haha.

Jaha då var den 3e sjuk . SÅ idag har det inte varit en rolig stund i vårt hus . :(
Alla 3 var inte på sina bästa humör , och stackars lille Theo hade 40 graders feber .
DOM gnällde mer eller mindre hela EM :( Melvin är lite piggare och TIndrus är nog helt piggast .
Och ingen Johan hemma . :( suck . men men . Jag ska iaf gå och lägga mig tidigt idag för min hjärna är upp och nervänd :(
Jag somnade som en gris i Tindras säng när jag nattade henne , med boken på mig . DÅ måste man vara helt slut.. Ska bli skönt att sluta jobba så här mycket . Och jag vill ALDRIG jobba heltid med 3 barn .

Nu har jag iaf läst ut alla 4 twilight böckerna . Jag har inte kunnat sluta läsa dom . På mindre än 3 veckor så har jag läst ut alla . :) Nu väntar jag med iver på 4e filmen . Å fy så löjlig jag låter men men . Dom är sjukt bra :)

Igår gick Melvin ett helt varv runt soffbordet , ja han höll ju sig i givetvis men ändå . Han blev nog ganska stolt för han sken upp som ett ljus . MEN han förstår inte riktigt vad det är han gör , och trillar ner på rumpan imellanåt + att han gnäller ibland när han står mot något och inte vet hur han ska göra .
Theo har börjat gå upp i krypställning men gungar fram och sen säger det splash så ligger han på magen haha .
MEn han har börjat åla sig lite , men det går ju inte lika fort som för Melvin . Melvin kryper ju nästan alltid nu för tiden :) han sätter sig upp jätte fint också lille Melvin .
Jag är så stolt över mina 3 barn . :)
(ett litet skrytinlägg) hahaa...

Nehe nu ska jag nog faktiskt ta och krypa ner i sängen och sakna min man lite .

Kommentarer
Postat av: lotta

nina du skryter inte du berättar ju bara att du har de bästa barnen som finns ju och sötaste underbaraste och allt de där:)



saknar er alla!

2010-08-12 @ 21:12:09

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback