Tiden !

Jag förstår inte varför inte mina pojkar kan tänka sig att sova på em ?
typ vid 3,4 tiden , ne ist är dom supertrötta vid halv 6 . och somnar dom då , så vaknar dom väl mitt i natten och vill gå upp ?

Idag var jag nog den elakaste mamman , jag höll uppe mina barn till strax efter 6 iaf .
Dom var ju inte på sitt bästa humör direkt . Men men , nu sover dom gott i sina sängar :)
Jag och Tindrus lagade mat ikväll . Tacos , när vi väl hade börjat äta så sitter hon och nickar till .
Hon var super trött . Men åt iaf upp sin mat , sen tog vi på nattlinne och gick och läste en bok .
Men hon däckade på 2 sekunder . Min lilla tjej .

Eller lilla och lilla . Hon fyller ju snart 3 år . Om typ 2 månader . OJJ , så stor hon har bliivt .
Jag minns ju när hon var i Melvin och Theos ålder :)
Det känns så väldigt nära , men ändå inte .

Kan någon bara stanna tiden , EN LITEN STUND TACK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback