Trött AB..

Jag är helt slut i huvudet efter en heldags shopping i jönköping med syster och pojkarna .
Var ju även på sjukan med lille Melvin , dom lyssnade , gjorde UL och även ett ekg på hans lilla hjärta. <3
Dom sa att det lät bra , men jag får inga svar förrän hans läkare har kikat igenom bliderna och bedömt dom .
Men hoppas han blåsljud har vuxit bort .
Men ojj så mycket fint jag har köpt, men dyrt för plånkan ;)
Men det var det värt .
Nu ska det bytas ut färg här , ni kan få se bilder sen kanske om jag orkar lägga upp .
Och i pojkarnas rum blir det turkost ;) hihi .
Först tänkte jag lime , men sen nää , jag gillar turkost för mycket ;)
Jag får ha lime i köket till våren ist .. ;)

Pojkarna somnade i bilen på vägen hem vid 6 tiden , och jag tänkte ju att dom sov för natten .
MEN icke sa nicke , ist slog dom upp ögonen precis när jag stannade bilen och drog ur nyckeln .
Men dom var på superbra humör och kröp/ålade runt här överallt . jagade varandra . :) Så söta är dom .
Hann inte träffa Tindrus så mycket idag heller , men vi har ju en hel helg på oss ;)
Fick iaf säga godnatt och fick en goosig kram och puss. ;)

Men nu är dom badade efter att dom spytt ner halva vardagsrummet . :(
JAG är så trött på detta spyande , är så trött på att dom inte vill äta vanlig mat .
Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra . Jag kämpar och kämpar , men utan resultat . :(
Min bvc sköterska säger att jag ska lugna mig lite eftersom dom har varit mycket sjuka . Dom går upp bra i vikt och så , men ärligt dom blir snart 8 månader och vill inte äta ? förutom ärsättning . Välling gick ju bra ett tag men nu vill dom inte ha det heller :(
Usch jag blir deppig av detta . Tindrus åt allt allt vid deras ålder . :/

Nehe nu blir det sängen om jag så ska sova med kläderna på för jag ser knappt inte vad jag skriver då ögonen går i kors .

Kommentarer
Postat av: Ida

Nina jag förstår att du tycker det är skit jobbigt att dem inte äter mat men det kommer när dem är redo för det. Theo äter fortfarande inte all mat och absolut inte den jag lagar :( Får se hur det går nu när han börjar på dagis hoppas att han inte kräks lika mkt då men det tvivlar jag på.

Dem kommer säkert snart börja äta :) Kram

2010-08-20 @ 13:57:34

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback