:)

Oj så bra det gick att jobba i natt , men så segt framåt 4 till 6 ,sen gick tröttheten över.. 
Väl hemma så sov pojkarna :) Jag körde Tindrus till dagis för dom skulle ta kort .
Hon var inte på något bra humör när dom tog gruppfotot . HON var sur , ingen fick henne att le .
MEN men , sen på dom små hade det gått bra sa fröknarna.
Hem och sova en liten stund coh sen åka ner och träffa lille Olle och Jessica :) Sandra och Nova var där och Teres . Snart har hon också en lite bäse , så mysigt :)
Fick god fika , och mina barn höll ju låda i vanlig ordning haha.
MEn det var kul och träffas , var så himla längesen . och lille Olle har blivit en stor och duktig pojke :)

Jag får sova när Johan kommer hem i EM så jag orkar en natt till .
Sova vad är det ? Hinner jag väl när jag blir gammal :) hahaha.

Igår var jag och kusin Emma och hälsade på min lilla farmor och för henne blir det mormor :)
Vår farbror/morbror var där på snabbvisit . Det var väldigt kul att träffa honom då det var ett helt årsen vi sågs .
Det skiljer ju bara 11 år på honom och mig ;) haha. och 10 år på min far och honom.
Han är såå duktig med barn , så jag tycker han kan skaffa sig egna . :)
Blev mat och fika . :)
Glömde kameran hemma så blev inga kort tagna . MEN vi hade det mysigt och bra . Man blir så bortskämd hos farmor . :) Hon tyckte jag skulle vila så dom kunde ta hand om barnen ;)

Nu väntar vi på att Johan ska komma hem .
OCH oj oj oj , det händer grejer här! ;)
Ibland får man helt enkelt sätta lite hårt mot hårt och det funkar ibland .
Vi ska måla och greja , köpa en dörr och lister ;)
Snart , snart är det färdigt .





Jag undrar vart alla tuttar tar vägen i detta hus ?
Jag hittar alla och lägger alla på ett ställe , men sen är dom plötsligt bort ?
Väldigt konstigt ..

Nehe dags att busa lite med barnen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback