Mitt lille hjärta!

Lördag och det betyder ju också helg :)
Gårdagen började värre än värst :(
Efter frukosten som bestod av gröt så ville Tindra duscha med sina småbröder. (hör och häpna grabbarna äter gröt både morgon och kvällsmat alltid något haha) men mat vill dom inte ha , inte ens efterätter? älskar inte barn sånt? hmmm.
Iaf så fick mitt lille hjärta Theo väldigt svårt att andas , jag försökte blåsa lite luft på hans ansikte men det hjälpte inte .
Allt gick så fort och jag var ensam med alla 3 barnen . :( till slut började han skrika men hade ändå svårt att andas . Mitt i allt så hann jag även ringa ambulans , och Tindra blev nog mest chockad och Melvin skrek som en stucken gris.
Men jag var ju ändå tvungen att hålla Theo och samtidigt pratade jag med sos.
Dom kom på 2 röda sekunder kändes det som , och var hur duktiga och bra som helst..
Johan kom 2 sekunder innan ambulansen kom så det var skönt..
Ambulansmännen var väldigt bra och trots att han fick lite ventolin så var det jätte jobbigt för han att andas så vi fick åka ner till sjukhuset . Han somnade helt utmattad i min famn till slut och när han vaknade var han på ganska bra humör . vi gjorde lungröntgen, massa tester . Men visade inget speciellt så vi fick åka hem .

Så igår var det en väldigt jobbig dag för lille Theo .
Usch det gör så ont i ens hjärta så det finns inte ord för det .. :(
Man har ju sprungit upp och ner i natt bara för att kika så han andas min lille kille .

Ja såna dagar hoppas vi innerligt att vi slipper igen..


NU ska jag börja laga lite middag för sen blir det jobb hela kvällen :( trist !

Kommentarer
Postat av: Martina

Stackars liten... :/ Hoppas han mår bättre nu! Måste ses snart... <3

2010-08-28 @ 19:03:37
Postat av: Rebecka o lilla alva

Fy så otäckt! Det är ju föräldrars största mardröm.. Tur att det gick bra!

2010-08-28 @ 20:26:33
URL: http://beecko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback