Varken tid eller lust!

Goddag .
Har inte haft varken lust eller tid att sitta vid datorn i helgen .
Har haft häcken full med annat .
Nu har vi iaf flyttat ner sängen till vårt nya sovrum , ja nästan allt är klart :)
Pojkarna har nú ett eget rum :) Och oj så mycket bättre de har sovit .
Natten till igår sov Theo hela natten , Melvin vaknade en gång vid 2 tiden , sen sov dom till halv 8 :)
Inatt vaknade Theo vid 12 tiden och Melvin vid 2 tiden och sen sov dom till halv 8 :)

VI skulle ha börjat med detta tidigare :) dom måste ju ha vaknat av att vi låg och vände och vred oss och Johans snarkningar ;)
Jag har babyvakt jämte dom och jämte mig så jag hör dom ju :)

Fast Tindra har hållt låda i natt . Hon ville börja leka med hunden vid 2 tiden i natt ,
men jag tog med mig henne ner . Men hon skulle inte sova för det . :(
Efter om och men somnade hon iaf . MEN det har resulterat att jag har VÄRLDENS mest tjurigaste dotter .
Herregud vilket temperament hon har den tjejen . huua . och värre med åren blir det väl .
Och hon kan ALLT , precis ALLT själv . suck .

Nehe nu ska jag fortsätta med maten . Idag fick det bli potatis , kött och brunsås . MUMS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback