2 advent!

Idag är det andra advent . Bara 19 dagar kvar till julafton!
Tiden springer och springer . Snart är det nytt år 2011 . Jag hoppas det året blir bra :)
Det bästa med detta året var när mina små grabbar kom till världen :)


Nu kom faster Marie och hämtade lilla Tindra .
Dom skulle åka ut till farmor och baka pepparkaks hus!

Ja ni som känner mig vet ju att jag är sämst på att baka :)
Men i veckan ska jag och barnen göra pepparkakor har jag tänkt mig iaf!
Ska även åka och hälsa på min vän Sanna . :)

Nu ska jag försöka ta tag med städningen av källaren !
Måste få lite ordning i tvättstugan! Tänkte ha åkt och köpt jättebra förvaring i torsdags , men jag struntade i det för jag ville inte åka själv..
Men städa där nere är ett STORT måste idag!


Natten har vart väldigt bra för pojkarna . Dom vaknade endast när Johan kom hem vid 4tiden .
Sen sov melvin till halv 8 och Theo till halv 9 :)
NU är Melvin vaken och Theo sover . Theo är en riktigt liten sjusovare :) hihi...


Ta tag i saken var det ja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback