4 dagar kvar :)

Idag är det måndag , 4 dagar kvar till jul :)
Idag fick vi sovmorgon till 7.45 :) underbart .


Ikväll ska jag till Marie och kika på lite gangstarkläder =)
Det var nog 50% rabatt på det som fanns kvar :) hoppas jag hittar något bra :)
2 tröjor till grabbarna som dom ska ha på sig på julafton :)

Imorgon blir det jkpg , hoppas jag kan hitta något att ta på mig på julafton . :)
och något att ta på mig på juldagen? hm undra vad!!!


Nehe nu ska jag ge Melvin lite mat , han vaknade precis =)

Kommentarer
Postat av: Becko

Ja jag hoppas att jag kan få en energikick snart =)Vad kul med 50% på allt =) Hoppas du hittar ngt fint till barnen då.

Mysigt att det snart är jul, men jag kan inte fatta att det är julafton på fredag. Helt galet.



Hoppas ni får en härlig & mysig jul tillsammas.

Kramkram

2010-12-20 @ 15:45:28

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback