Ännu mer jobb..

Nu stupar jag i säng.. Klockan ringer 6.30 , jobb 7.30 - 14.20 rätt goa tider :)

Är så trött så orkar knappt hålla uppe ögonen .


Var och kollade på mina fina barn innan jag gick ner till sängen ,vilket jag gör varje kväll innan jag kryper ner ;)
Men ååh jag smälter så fort jag ser dom ligga där . Dom sover så sött och är så snälla :)
Om mindre än 3 veckor fyller dom 1 år .
Herr ågren har kommit och hälsat på mig och hälsar på mig varje dag . USCH sån ångest jag har.
Vart har detta året tagit vägen?
Vad ska jag göra , hur ska jag göra . 40 barn ska in på dagis i vår , kommer mina killar få en plats där jag vill? Hur ska jag annars göra? Ja många frågor , för lite svar . STOR SUCk.

Bara att inse att mina barn börjar bli stora , och ruskit fort går det!!
SÅ ta vara på tiden och njut :)

Älskar mina små godingar , dom gör livet värt att leva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback