God fortsättning :)

Man planerar julen i flera veckor och så är den över på några timmar :(
Men vi har haft en jätte bra och mysig jul iaf :)
Barnen är så glada över sina julklappar ;) Och ni som hade tänkt köpa 1årspresent till mina grabbar behöver inte köpa leksaker , för fy sjutton vad dom fick nu .
Så nu behöver dom kläder ;) 80/86 i strl så kan dom växa i dom ;)

Fredagen började med att vi försov oss till 5 över 8 och skulle vara hos Marie och äta frukost.
Jisses och alla skulle duscha. haha.  Men vi kom vid halv 10 iaf =)
Åt god julgröt och skinkemacka .
Sen for vi till jönköping , men glömde mer eller mindre allt hemma . Men julklapparna fick vi med oss iaf.. :)
Sen åkte vi ut till fifflekull efter kalle anka . Ja så det blev ett litet farande men men .

Igår var vi ute hos min älskade farmor och farfar och åkte pulka och grillade korv :)

och igår kväll var jag ute med mina söta vänner . PÅ hotellet ! FY fan vilket ställe asså.
1 och en halvtimme i kö ... Men det var riktigt kul att träffa alla man inte träffat på några år :)


Japp en bra och mysig helg har jag haft som sagt :)
Nu ska jag hoppa in i bilen och åka ut till Frida där även Sanna är :)

Hoppas alla ni har haft en bra helg .
Har inte hunnit läsa era bloggar men såg på bloglovin att det var väldigt många som hade uppdaterat!
FÅr hinna läsa någon dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback