God Jul!!

Klockan är 2 och jag kan inte sova . HEMSKT !
Har ju fullspäckad dag imorgon .
Först frulle hos Marie klockan 9 , sen fara till jkpg och fira mysig jul för att sedan fara till barnens farmor/farfar och fira jul .
Håll tummarna att det inte snöar för mycket imorgon .

Juldagen ska vi fira hos min farmor och farfar . Ska bli mysigt med fastrarna , hoppas att farbror Markus är hemma och mina söta kusiner :) Åka pulka och grilla korv så hoppas på bra väder där =)


Nehe nu ska jag räkna får eller något ;)
Skriver nog en rad eller 2 imorgon innan vi åker kanske ;)
Annars mina söta vänner får ni ha en riktigt GOD JUL :)

Kommentarer
Postat av: Becko

God Jul & hoppas ni får en underbar helg tillsammans med familj & nära!



Kramkram

2010-12-24 @ 08:23:24

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback