GOTT NYTT ÅR :)

Jaha idag är det nyårsafton :)
Ska bli underbart med nytt år .
För ett årsen var jag höggravid och orkade inte göra så mycket.. Jag passade på att knipa iaf ;) haha.

Trodde vi skulle behöva ställa in kvällen nere hos Emelie och Patrik . Men idag mår jag mycket bättre . Dock hostar jag lite (kliar så fruktansvärt i halsen) men ingen feber dock lite förkyld :)
Det kommer bli en trevlig kväll med trevligt sällskap :) och underbart goood mat =)

Nu håller jag på med lite lunch till barnen och oss . Sen ska vi nog ut och åka lite pulka för idag är det inte så kallt ute :)

Men GOTT NYTT ÅR mina söta vänner !!

Kommentarer
Postat av: Becko

Gott Nytt År!

Hoppas att år 2011 blir ett toppen år =)

2010-12-31 @ 15:09:28

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback