Har bestämt mig!!

Jag har bestämt mig för att fortsätta blogga och att ingen liten F***A ska förstöra !
ÄR så less på allt i denna stad .
Den ene är otrogen med ene och den andre med den andre! Ja ni förstår!!
Låt den som är lycklig vara det! FÖRSTÖR inte för alla andra , men du är världsmästare på det!!



NU kommer jag i fortsättningen inte bry mig om dig och ditt liv ! SÅ SKIT I MITT!!
Och jag hoppas alla dina vänner håller hårt i sina pojkvänner så du inte lindar dom runt lillfingret!!


Jag skriver blogg just för att få skriva av mig lite ibland .
För att komma ihåg så mycket som möjligt om mina barns uppväxt ni som känner mig vet ju att mitt minne sviker ofta!!


Ta mig för den jag är , eller ge fään i att ;)

Kommentarer
Postat av: anna

Bra Nina stå på dig. saknar dig och dina barn! men snart kommer jag hem :)

2010-12-04 @ 13:33:23
Postat av: Ewelina

Bra, så man kan läsa din blogg :) .



O vissa idioter förtjänar ett skott i pannan.



2010-12-04 @ 21:11:15
URL: http://ewelina.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback