Härligt!

Dålig uppdatering men datorn har vart lite knas , men nu funkar den igen =)

I tisdags åkte jag till min vän Sanna för att spendera dagen och natten med henne :)
Tack underbara du!
När jag kom hem så var huset nystädat och luktade gott , då blir man lite glad =)


Vi är lite sega på det här att ta julkort på barnen men i em fick vi ett infall och skulle ge oss på detta!
Herregud , att få 3 barn att sitta still och skratta samtidigt är då inte lätt!! hahaa.
Men jag fick mig lite goa skratt iaf .
Mina barn är de bästa som finns :) Dom kan få en på bra humör när man är på kasst humör :D


Längtar tills imorgon . Det blir en helg i Göteborg som avslutas med att åka till ullared och inhandla någon mer julklapp ;) Annars är vi ju så gott som färdiga :)



Barnen sover gott i sina sängar , skulle kanske ta och göra detsamma för det blir full rulle imorgon ;)
Bara 15 dagar kvar till julafton :)
Hur ska ni fira julafton ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback