Meningslöst!!

Dumma Dumma tankar som kommer när man är själv..
Men jag ska försöka att sluta bry mig . Men innerst inne kan jag inte!!
Tur att mina vänner finns där i vått och torrt :)


Sen jag slutade skolan så har min svenska blivit så grymt dålig . Jag förstår inte detta ?
Jag hade ju nästan mvg ?


Meningslösa inlägg idag .
Har så mycket jag vill skriva av mig egentligen , men det kan missuppfattas av en del . Andra blir sura .

Ne jag får la försöka ha tankarna för mig själv . Eller ja mina söta vänner får tyvärr lyssna på alla problem och tankar!!


Och jag har ingensom helst julkänsla. Inte ens ett par julgardiner i köket?
Förra året var jag helnöjd med julpyntandet , men i år är den inte alls bra :(


Nehe ut med Zacko en sväng sen ska jag faktiskt krypa ner i min nybäddade säng och sova gott :)


Här var Zacko bara 6 veckor




Nu har han hunnit bli så här stor , men fråga inte hur många veckor han är för det har jag ingen som helst aning om ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag lyssnar gärna :) Jag har en julgardin över (en kappa), tar med mig den i veckan så får vi se om du tycker att det är nånting att ha :)

2010-12-20 @ 15:51:16

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback