Min julklapp!!

Mina små godingar sover , jag själv städar kökslådorna :(
Fick skäll av syster härromveckan så bäst att städa lite då .
Har slängt en massa skit som man samlar på sig!!

Idag har det inte varit någon bra dag för mina grabbar .
Dom har mer eller mindre gnällt sig igenom dagen och har dom inte det , ja då har dom bajsat ner sig och då menar jag bokstavligen bajsat ner sig. :/ Så nu är dom illröda i sina rumpor . Smörjer och smörjer..

Jag hoppas och ber att dom inte är sjuka över jul eller nyår ! Vill så gärna att dom är friska.
Det kan vara min julklapp :) då är jag nöjdast i världen!! :)


NEHE nu ska jag återgå till städningen SÅ jag blir klar någongång .
Tog ju även ur lakanen i sängen och skulle byta dom . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback