Onsdag!

Tjolahopp .
Kom hem från jobbet för 10 minuter sen .
Ska strax krypa ner i sängen och kika på kommissarie Späck :)
Det blev ganska mycket jobb denna vecka , ska jobba imorgon kväll också :)

Sen så är det Johans jobbhelg så då får jag snällt vara hemma och ta hand om mina älskade barn, men inget mig emot =)


Räknar ner dagarna tills mina vänner kommer hem. :)
Underbart!


Nehe ett meningslöst inlägg . Har inte så mycket att skriva , eller jo en jävla massa.
Men jag får snällt vara tyst och inget säga..



 

Det var verkligen inte lätt att få några bra julkort på mina små älsklingar ;)










Kommentarer
Postat av: Ellinor

Så himla fina dina barn är : )

2010-12-16 @ 21:33:47
URL: http://mittnyahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback