Söndag igen!

Ja då var det söndag igen :)
Och idag är det 4e advent .
Helgen har vart bra och gått ganska fort .
I fredags var Emil , Sara och Backler här . Åt tacos och barnen lekte :)
Igår "lördag" var jag och barnen nere hos Emelie och Maja , där även Emil och Sara var :)
Barnen åkte pulka , fast så mycket pulkaåkande blev det inte för lekparken var roligare ;)

PÅ kvällen var vi hemma hos mor och far och hade lite kalas för min syster Kajsa som fyller 18 på måndag . Jag fattar fortfarande inte vart tiden tog vägen? hon var en fjant för några årsen ;) hihi. Nu är hon på väg in mot vuxenvärlden :) Hoppas hon tar sitt körkort fort och snart :)

Sen var vi ute och hälsade på pappa Johan på jobbet . Tindra tyckte det var spännande :)
Pojkarna sov så gott =)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på..
Fy va det snöar , vill inte ha mer snö , det räcker gott och väl nu!!!

Veckan är fullspäckad!
Måndag ska jag leta den sista julklappen .
Tisdag ska vi åka till jönköping .
Onsdag kommer Anna , Emelie + barnen hit :)
Torsdag blir det jobb .
OCH så har vi äntligen fredag med julafton :)
Det blir att åka lite fram och tillbaka på julen , men så är det när både mormor/morfar och farmor/farfar vill träffa barnen :)
HUR ska ni fira julen? :)


Ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

Full vecka ser jag :)

Vi ska fira hos min faster i deras nya hus, med släkten på pappas sida på julafton. Dagen efter blir det med min sambos föräldrar o syskon och söndagen blir det gröt och bodaborg med hela min sambos släkt.

Så blir en fara jul här också. Men va kul det ska bli med My`s första jul :)


Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback