Underbara helg :)

Jag har haft en otroligt trevlig och bra helg i Göteborg :)
Åkte i fredags , då satt vi på hotellet och kollade på idolfinalen , åt nere på restaurangen på hotellet och bara var : ) så himla trevligt .
Lördagen bestod att åka till kungsbacka , gå en runda på stan , Fikade med mina söta tjejer Anna , Sanna och Lotta :) underbara nyheter , skvaller och prat! SÅ kul att träffa er tjejer! :)

Sen hade vi inte bokat något bord på kvällen smarta oss :) haha.
Till slut hittade vi ett längst uppe på avenyn , (vi trodde vi skulle behövt sluta på burger king eller något sånt) haha.
MEn Emelie tog bra iniativ och vi fick en underbart god middag :)
Kvällen avslutades på julmarknaden på liseberg :)

Jag har sovit så himla gott i helgen , och jag är utvilad till max :)
Det är bra för själen att åka iväg och ladda batterierna :) Tack Emelie och Patrik för en trevlig helg :)

Söndagen avslutades med Ullared , köpte lite till julklappar :)
Jag måste även hitta en liten sak till min kusin som är 7 , men vad köper man ?
Jag har noll fantasi så är det :)



Nu sover grabbarna grus och Tindra bus är med sin far!
Jag ska väl ta och plocka iordning lite . I em blir det lucia med dagis. Ska bli så kul att se så söta dom är dom små barnen :)

Nu längtar jag till Jul , jag vill ha det undanstökat . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback