Vänner !

Godkväll .
Nu har jag krypit ner i sängen. Klockan ringer 05.30 hur jag nu ska orka upp..
jobb 6.40 till 16.00 .
Har planerat nyår ikväll . Eller ja maten iaf :) Så imorgon ska vi åka och handla =)
Efter blir det nog en efterlängtad tjejkväll :) Behövs verkligen .

Har även haft Fia , Frida , Johanna , Nathalie och Emma här idag på lite fika :)
Så himla trevligt att träffa sina vänner :)
Prata skvaller , umgås och skratta ! Det är härligt.

Är så glad över alla mina fina vänner jag har runtomkring mig .
Dom är verkligen bäst <3


Nu måste jag sova!! MÅSTE . Men tycker det är så läskigt att sova när inte Johan är hemma.
ÄR en liten fjant med andra ord!!

Kommentarer
Postat av: ewelina

Gott nytt år :)

2010-12-29 @ 17:13:56
URL: http://ewelinagravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback