Varför...

Jag kan inte sova . BLÄÄÄ.
Har iaf vart i jkpg idag en sväng .
Men vet ni , det enda jag köpte var 3 paket värmeljus .
Trodde jag skulle ha fått lite pengar tills idag , men icke sa nicke..
USCH vad jag hatar att vara fattig...


Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga upp den .


Imorgon kommer Anna , Emelie + hennes 2 små söta barn hit :)
Ska bli så mysigt att umgås med er .



Åååå varför så många tankar i huvudet?
Om jag bara kunde spola tillbaka tiden lite , eller framåt kanske?
Undra vad som är bäst?


Idag har jag inte hunnit umgås så mycket med mina barn .
Tindrus har vart hemma hos min mormor , och pojkarna har fått sitta i vagnen .
Dom fick leka av sig lite på "barnhörnan på ikea"
Imorgon får det blir med gos och mer tid för barnen...



Hoppas ni inte stressar alldeles för mycket nu innan jul vänner !!

Kommentarer
Postat av: Rebecka & Alva

Ja hon bor i bäckseda men en liten bort ifrån där vi bor. Jag hoppas att det kommer gå bra =)

Men det känns i mammahjärtat att lämna bort henne.. men man vänjer ju säger.



Visst är det tråkigt att inte kunna köpa något när man är i Jönköping. Vart jobbar du nånstans då?



Kram

2010-12-22 @ 09:33:38
URL: http://beecko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback