Dålig uppdatering...

Dålig uppdatering .
Men har fullt upp med annat som 3 barnsmor =)

Veckan har inte vart så bra, Tindrus blev sjuk i lördags morse med feber och grejer och spydde en gång på morgonen och en gång på kvällen . :( vart helt slut stackarn.
Söndagen var likadan och likaså måndagen.. I tisdags började hon spy hela tiden, magsjuka med andra ord. stackars min lilla sessa :( Igår onsdag vart hon helt slut och låg i soffan hela dagen.. Idag är hon pigg igen , ingen feber och ingen spya .. skönt! :)

Idag har jag vart nere på bvc med pojkarna . Dom är inte små längre utan dom börjar bli riktiga små tjockisar =) haha. Theo väger 4310 och Melvin 4308 g . Usch vill bara stanna tiden nu ett tag och hinna njuta lite mer. Men det är lite roligare nu när dom är mer vakna =)
Och nätterna funkar utmärkt än så länge =) sover fram till 2,3 tiden innan matdags och sen till 7 tiden ungefär..=) Men en annan sak, fasen vad pojkar är gnälliga . Tindrus var aldrig gnällig , hon var oftast nöjd och glad  , men inte Theo och Melvin . Dom vill gärna va i famnen hela tiden , men det funkar ju inte. Ibland önskar jag att jag hade typ 6 armar =) Ne men dom är väl ganska så snälla , men som sagt lite mer knäsjuka än vad Tindra var...


Renorveringen står still just förtillfället . Men däremot så har min älskade sambo städat ur garaget och har börjat nere i källaren . Fattar inte varför man samlar på sig en massa jävla massa skit för :/
Men snart så , det ska iaf vara klart till våren allt på övervåningen så =)

Den 17e feb ska jag ha ett gangstarparty, och ni med små barn upp till 6 årsåldern som läser min blogg och är en vän till mig har ni lust att komma så säg till ? :) ska visst vara fina färger i vårens kollektion sa Marie =)

ha det så bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback