Miljonär hade vart great =)

Godkväll.
Nyss hemkommen från ryhov igen :( Fick en tid till att göra UL på Melvins hjärta idag . Men allt såg bra ut , så vi behövde nog inte oroa oss så mycket för just blåsljudet.. Det kunde nog växa bort sen. men ska på återbesök någon gång med det, och nästa vecka ska vi på återbesök och göra en röntgen på lillkillens urinblåsa.. Usch vad han får stå ut med mycket :( dom sticker i hans små händer och fötter för att kunna ta lite blodprover..
Det gör verkligen ont i mitt hjärta när dom gör sånt för han skriker så :(
Men egentligen gör det ju inte så jätte ont på dom , dom skriker mest för att dom inte vill bli fasthållna , men ändå.. det rinner en och en annan tår från min kind varje gång dom gör något sånt :(

Men nu är vi väl så gott som krya igen , jag åkte ju på en släng av halsfluss i lördags blää..
Har fått antibiotika så nu mår jag fint igen =) Och min lilla sessa mår bra igen, Theo mår bra och lille Melvin mår nog också ganska bra nu. :) Johan har klarat sig ifrån att bli sjuk :)

Vill förövrigt att denna jävla snö ska försvinna. Men hur kommer det se ut när all snö försvinner? Kommer ju bli översvämning så det skriker om det. Tur att vi dränerade vårt hus i höstas.. =)
Ne är trött på snön, vill ha vår, sol och lite värme =)


Och sorry alla mina vänner som skriver sms till mig , jag kan tyvärr inte svara förtillfället . Min telefon är helt mupp!!!! Och jag har inte råd att köpa mig en ny för tillfället heller.
ååååh kan jag inte få bli miljonär, =) allt hade varit så mycket lättare med en massa massa pengar på kontot..

Nehe nu ska jag vara lite social med mina föräldrar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback