Uppdatering på vårt liv!!

Godkväll .
En liten uppdatering om mitt/vårt liv kanske..
Dagarna bara springer iväg . Jag hinner knappt inte med så mycket , mina barn tar upp all min tid .
Vilket jag älskar =) Sen ska det städas , lagas mat , gosa , leka så ja min tid räcker inte riktigt till om dagarna.. Skulle vilja ha några fler timmar på dygnet tack.

Min sessa är så snäll mot sina småbröder , men vill gärna gosa lite mycket med dom ibland :)
men det är klart hon får det =)
Hon är fortfarande grymt pappig . Det är faktiskt lite småjobbigt ibland då jag inte får byta blöja på henne utan det ska vara pappa , eller typ ge henne mat det ska också vara pappa som ska göra det..

Mina små prinsar dom växer så det knakar. Ska till BVC på torsdag , ska bli kul och se hur mycket dom har vuxit =)
Eftersom vi var i Jkpg idag med Melvin så fick jag en lite tjuvkik och han hade gått upp till 4500 g exakt..=)
Gjorde röntgen på lillkillens urinblåsa. han vart superduktig och skrek knappt ingenting =)
Theo växer han med , men han har vi inte vägt på en vecka nu så det ska bli kul och se på torsdag somsagt =)
Dom börjar växa ur storlek 56 nu , så snart får vi gå upp till 62, dröjjer nog bara någon vecka till skulle jag tro ..

OCh denna snö , ja nu blir det klag igen.
Men jag är fruktansvärt trött på den.
HUr ska det bli när allt ska bort? får nog börja bygga mig en båt så jag kan komma någonstans sen för det lär ju bli såna översvämningar eller?



Jaha nu är det inte många dagar kvar tills mina änglar kommer hem igen =)
Ska bli underbart att umgås med dom. Lotta kommer redan hem på onsdagen den 3e ..

Nehe nu ska jag betala en räkning till gangstar , längtar tills kläderna kommer =)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback