11 dagar kvar :/

Godkväll .
11 dagar kvar på denna graviditet , men inte något som säger mig att det är på gång :(
Förutom att slemproppen har väl släppt . fast mer i omgångar , usch..

Skulle behöva åka till ikea imorgon , men mitt kort slutade att funka idag ? hallå , hur kul är det . tar ju 100 år innan man får ett nytt ? hm. men får väl åka ner till banken och ta ut pengar men det har jag ingen lust till heller. ska ner på stan på tisdag så då får jag ta ut lite pengar :)

och snart är vårat sovrum klart . ska bara spacklas och slipas en gång till och upp med en tapet :)
det har gått fort faktiskt , fortast med detta hus. vet inte vart min sambo fick sin energi ifråN? haha.
men duktigt av honom :)


Nehe nu ska jag fortsätta att vara deppig. är trött på att ha ont . hoppas hoppas det startar snart . !!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Nina och ett stort grattis till pojkarna hoppas att ni alla mår bra. Jag sa ju att dem skulle komma inatt:) kram kram

2010-01-04 @ 13:14:09
Postat av: Linnea

grattis till de två små pojarna =)

2010-01-04 @ 16:43:35
Postat av: suzi

Grattis till de två små underverken <3

2010-01-06 @ 11:48:36
URL: http://suzettej.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ett stort GRATTIS =)

2010-01-06 @ 12:04:33

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback