2010 :)

Gott nytt år :)
Jag håller på att städa . Min sambo har ju skitat ner lite nu när vi håller på att göra ett rum till .
Och om bebisarna har tänkt att titta ut lite tidigare än beräknat så vill jag gärna ha det städat och klart här hemma.

Jaha gårkvällen bestod av god mat tillsammans med min familj, Jag , Johan och Tindris. =)
Tindra orkade inte vara vaken så länge så hon somnade vid 8 tiden.. :/ Men jag och Johan hade mysigt ändå..
Kollade på film , åt chips så nu är jag ännu fetare än vad jag var igår =) Sen vid 12 slaget kollade vi ut på alla raketer . och det smällde och levde jätte länge :) Så japp nytt år , nya möjligheter.
Men 09 vart ju ganska bra ? Johan och jag hittade tillbaka till varandra. <3 Blev gravida, med tvillingar .

Fick ju reda på det den 1 juni att jag var gravid , och den 9 juni var jag på första UL då det visade 2 små hjärtan som slog.. Vi som hade räknat med en ? oj här blev allt konstigt .
Grät och skrattade om vartannat typ. Men vi bestämde oss att det är klart vi klara av det ?
Sen har jag ju mer eller mindre jobbat väldigt mycket detta året . Men nu ska jag gå hemma i lite mer än 1 år så det kändes bra att jobba. Saknar faktiskt att jobba.

Sen efter jag har vart mammaledig så blir det nog att börja plugga , tråkigt nog . ska bara först komma på med vad ?? :)  Men har ju ett tag kvar att tänka på det..
Men jag tror att 2010 blir ett bra år ? 3 barnsmor , att få se 2 små liv bli lika stora "men kanske inte så trotsiga" som Tindra =) men gud vad jag längtar nu tills mina små bebisar tänkt att komma ut till stora vida världen..
NU är dom välkomna precis när dom vill :)
Och jag längtar tills jag kan röra mig som innan utan denna värk .

Fick reda på härromdagen att en till i vetlanda väntar tvillingar , som inte är mycket äldre än mig .
Så grattis till dom , och hoppas allt går bra =) Kul med någon i min egen ålder som också ska få tvillingar :)

Nehe dags att fortsätta städa . Så jag hinner bli klar innan gubben och dottern kommer hem. Så tråkigt när man har städat och precis torkat golven så kommer det inklampande människor och så blir det fotavtryck .
Ja jag är nog en liten städnarkoman tror jag allt :)

Förresten trodde att förlossningen var på G idag på morgonen , men det var nog bara falskt alarm :/
Tråkigt nog . Får väl se när manhar städat klart =) hihi..
Nej då , jag blir nog igångsatt ska ni se.
Men som sagt har ju gått förbi 09 så nu får dom komma när dom vill =)

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback