3 veckor . <3

Godkväll .
Måndagkväll och veckorna bara rusar iväg .
Idag är även mina små prinsar 3 veckor . Eller ja så små är dom inte längre.
Dom växer så det knakar . Idag var bvc här och vägde dom , måste väga Melvin 2 dagar i veckan nu ett tag . Men han var den som hade gått upp bäst tills idag :)
Så nu väger Theo 3590 och Melvinn 3500 :) Och det börjar synas på dom att dom går upp i vikt , både i ansikte och lår . DET är mysigt när dom blir tjocka , för bebisar ska vara små tjockisar :)

Men usch , 3 veckor redan. Tycker tiden kan stanna upp lite så man hinner njuta lite mer .
Tindra är 2 år och 3 månader. kommer ihåg när hon var en liten bebis . Då trodde man inte att hon kunde komma till den trotsen hon är i idag . suck.

Hon är super söt mot sina småbröder , men mot sin mamma och pappa är hon inte lika snäll mot längre..
det kanske var för tidigt för henne att få småbröder ? jag vet inte. men nu är det gjort och kommet iaf , så nu finns det inte så mycket att göra . Jag försöker ägna så mycket tid det bara finns över , och när dom små sover .
Som ikväll har vi ätiit minimorötter och dansat till musik från datorn . haha .

Älskling har börjat med Tindras blivande rum idag också , eller vi har plockat ur det iaf =) imorgon ska han ta ner alla lister , och börja riva ur väggarna. ÄR ju tretex (eller hur det stavas) vilket inte är så bra för barn.) Så nu måste jag bara hitta lite fina tapeter , eller någon fin färg till hennes rum . Men det blir nog en rosa fondvägg skulle jag tro ;P

Veckan består av besök :) har ju inte riktigt hunnit med sånt när vi har luggit på sjukhus .
Är inte alls många som har hunnit se våra små liv..
Men imorgon kommer Emelie och Stella , vilket ska bli trevligt =)
på onsdag ska jag nog träffa Jessica, Olle och Emma :) har ju inte sett Olle sen han var några timmar gammal..
torsdag kommer Frida , Nathalie och Johanna hit :)
Fredag kommer Lotta och Anna :)
Ska bli underbart att träffa mina små söta vänner igen . har verkligen saknat er .
Och Grattis Lotta och Pierre till förlovningen =)

Måste ju även gratulera Cicci och Björn till deras fina lilla pojke =)



Nehe nu är det dags för familjen annorlunda och även lite matdags . ha det så bra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback