:)

Godkväll .
Sitter i soffan och myser med min Johan och Melvin :)
Tindrus och Theo sover .
Usch jag är helt slut på kvällarna nu förtiden.
Men som 3barnsmor får man väl vara det ;)

Får iaf sova väldigt bra på nätterna vilket är underbart .
Mina små prinsar äter var 4e timme på natten , men var 3e på dagen. Försöker få in sista målet vid 10, 11 tiden på kvällen , sen vaknar dom vid 3 och sedan vid 7 , halv 8 tiden på på morgonen så jag är utvilad .
Men jag hinner ju inte vila något på dagarna så det är därför jag är helt slut på kvällarna.. FUllt ös medvetslöst hela dagarna.
Men jag njuter , och jag älskar verkligen mina barn överallt annat . :)


Haft en superduper mysig helg <3
I fredags gjorde jag stan med Lottis först , och på kvällen kom Sanna , Anna , Lotta och Martina hit .
Åt tacos och bara mös . Helt underbart att ni har vart hemma . Saknar er varje dag när ni inte är hemma.
Tråkigt att vi inte bor närmre varandra , för då hade vi hängt mer . Men ni är mina absoluta bästa vänner tjejer :)
I går lördag så var Tindrus hos min kusin på förmiddagen , så hjälpte jag Johan att sätta upp gips i taket så nu är allt färdig gipsat , och även spacklat en gång. Hoppas svärfar vill komma in och spackla vidare och sen sätta upp väven och sen kan äntligen älskling måla :)
Sen på eftermiddagen kom Emelie, Patrik och lilla Maja hit och fikade . :)
Blev en tidig kväll i sängen.
Idag var vi först ute hos svärmor och svärfar och fikade lite .
Sen kom mina töser hit igen Sanna , Anna och Lotta så åt vi pizza , och hade soffmys :) och nu har ni åkt tillbaka till gbg , men imorgon ska jag nog hinna träffa Sanna igen :)

jaja nog tjatat , ny vecka imorgon , dessutom 1 februrari är det imorgon..
Och mina små prinsar är redan 4 veckor imorgon, tiden springer förbi..

Nehe nu ska jag mysa mig ner jämte mina pojkar :)
Älskar min familj , ni är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Anna

tack för en underbart mysig helg :)

2010-02-02 @ 14:16:15

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback