Trött på renovering!!!

Jag bor i ett jävla renoveringsobjekt!
ÄR trött på det nu!!!! men samtidigt vill jag ha allt klart!!

Nu är Tindras rum på gång. Johan har börjat sätta upp gips , imorgon ska jag försöka hinna åka ner till beckers och bestämma vilken fond vi ska ha i sovrummet , eftersom den vi hade gick sönder utav maskeringstejp . :(

Idag var jag och min lilla familj med i tidningen .
Och det var inte det lättaste att ta kort med en liten 2åring som vägrade att vara med på kort.. :(
Men det gick ganska när jag och Johan var med , men inte själv dock. Men vi ser ut som 5 muppar hela högen men det bjuder vi på :)

Igår var Emelie och Stella här , myys .har ju inte sett Stella sen hon var 2 veckor gammal .
Så söt så :) Fikade och pratade mest , gick även en runda på stan..
Idag har jag träffat Jessica med hennes lille Olle , Emma var där också . Vart också väldigt trevligt tycker jag :)
Imorgon kommer Johanna, Frida , Martina och Nathalie . Ska bli väldigt trevligt . har inte hunnit träffa dom på jättelänge .
Och på fredag kommer äntligen Sanna, Anna och Lottis hit :) så det blir fredagsmys för hela slanten. <3


Mina små pojkar växer på som sjutton. I måndags vägde Melvin 3500 och Theo 3590 . :) dom är inte små längre , dom börjar bli stora pojkar :)
Jag kan inte riktigt förstå att dom ska bli lika stora som Tindra än, jag vill ha dom små ett tag till . Hinna njuta lite mer . Men dom börjar vara vakna lite mer nu , och iaf Theo är knäsjuk . Han vill gärna sitta i famnen hela tiden men det går ju inte alltid det heller .

När Tindra går och lägger sig efter 7 så brukar jag sitta och gosa massor med dom . Då får vi lite egentid.
men när Tindra kommer hem från dagis så vill jag ägna så mycket tid som möjlligt åt henne så inte hon blir åtsidosatt. men visst myser både jag Tindra , Theo och Melvin ihop ibland . Tindra är väldigt söt mot dom små , men lite värre mot mig och Johan. Men det är väl tur att det går ut på mig och Johan och inte på hennes småbröder iaf :)

Har städat i mina kökslådor och skåp ikväll , slängde 3 fulla kassar med skit..

Nehe nu ska jag snart krypa ner i sängen , ska bara väcka mina små prinsar och ge sista kvällsmålet , sen i natt lär det bli ett nattamål . Men dom är väldigt duktiga , dom äter var 3e timme på dagen , men var 4e på natten vilket innebär att om jag matar vid 11 på kvällen så vaknar dom inte förrän vid 3tiden  , och sen vaknar dom inte förrän vid halv 7 tiden eller något sånt :) så än så länge är jag ju ganska utvilad på mornarna ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback