AC!!

Idag så tyckte Theo att det var dags att gå upp kl 05.51 , det var ju bara att pallra sig upp .
Så nu är jag typ död . Ska gå lägga mig en stund igen och sova . OM mina barn sover en stund till :)

Igår köpte Johan en AC och det var mer än behövligt .
Lite svalt och skönt här inne , det tyckte nog grabbarna med . :)

Idag ska jag , Theo och Melvin åka ner till öland och hämta hem vår lilla sessa .
Vi saknar henne här.. VI skulle bli bjudna på grillat, gott gott :)

DET åskar på håll så hoppas det blir lite svalare .

Var ju på bio igår förresten , och såå bra :) Längtar redan till sista filmen av twilight .


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vi köpte billiga fläktar för 33 kr/st o satt upp i hela lägenheten. Göööörskönt. ;)



Ja, Wille sover i vårat rum också.

2010-07-12 @ 18:31:54
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Ja, där bor dom! :) De har ju hund.... så då kanske du kommer ihåg dom ännu mer... ;)

Men när bodde du där!? Jag kommer inte ihåg dig därifrån, hmmm. Men man höll ju iofs inte så bra koll på dem som var yngre ;) och det är ju tio år sedan jag flyttade. Jag får skylla på det! ;)



Hoppas det blev en bra trip till Öland. Måste va kanon att ha så bra släkt som tar med sessan din på utflykt ibland! :)



Tråkigt med smakisarna. Kanske inte är så intresserade än då, men det löser sig säkert så småningom!!



KRAMAR

2010-07-12 @ 22:40:58
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback