Ångest!

Fredag idag och det innebär HELG :) Underbart..
Johan skulle komma hem tidigare idag från jobbet, hoppas det blir snart :)
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda .
Vi har FORTFARANDE inte bestämt om det blir ölandsdjurpark imorgon eller astrid lindgrens värld.. ?
Ska ju inte bli något vidare väder ?  hmpf..

Jag har fortfarande ångest över att börja jobba på måndag , suck..
MEN låt det gå fort, vilket det lär göra..
Börjar ju ganska lugnt på måndag 8-13.30 :)
Tisdag ledig . DÅ blir det fika med Frida , Fia och Johanna .
Onsdag kväll , torsdag kväll . Fredag dag 7.30 - 14.00 . 
Även lördag kväll bläää..

Snälla syster kommer och är barnvakt nästa vecka .
Vad skulle jag göra utan mina systrar som ställer upp i vått och torrt..
ÄVEN vänner som ställer upp till tusen :)
Och självklart Johans syster Marie :)
NI är alla guldvärda.. :)

Nehe nu ska jag mysa lite med barnen . DOM vaknade precis , vi brukar lägga oss i sängen alla 4 och ha en liten mys stund ihop , så dom hinner vakna till ordentligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback