ÄNTLIGEN!

Äntligen börjar det bli lite svalt i huset :)
MEN åskan och regnet kunde ju hållt i sig lite till ?
Barnen har iaf somnat , skönt :)

Igår åkte jag , Lotta , Theo och Melvin till Öland för att hämta hem Tindrus :)
Grillade och badade fötterna i havet , vi glömde visst bikinin? hmpf..
Men tack Lotta för att du hängde med så jag slapp åka själv :)


Idag har vi inte gjort så mycket , Tindra har badat och jag satt med fötterna i poolen :)
Har mest myst hon och jag idag :) Sen har hon varit lite inne hos grannen Monica . Hon tycker om sin granne väldigt mycket . och tur är väl att dom tycker om henne också=)

Nu ska jag snart kolla på twilight igen , hyrde 1an och 2an igår . Längtar så tills sista filmen kommer ut..
Jag som sa att jag aldrig skulle kolla på dom filmerna. Tyckte det mest verkade fjantigt , men guud jag älskar dom filmerna :)

NEHE nu ska jag ut och kolla på hus på hemnet ;)

Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

Kolla hus?!

Ni som har ett så fint hus. avunsjuk AB här alltså. :D

2010-07-13 @ 19:34:01
URL: http://mammaslillamy.blogg.se/
Postat av: frederica

Jag tyckte också filmerna verkade mesiga först. Och faktiskt så tyckte jag första filmen va det också.... allt hände så fort, man kan inte bli överdrivet kär på en vecka :þ

Men efter att ha läst böckerna så är jag fast i både böckerna och filmerna!! ;)



Hoppas ni hittar något fint hus på hemnet ;)

Antar att ni vill ha något större nu?



Vi kan väl åka och bada ihop någon dag? :)

2010-07-13 @ 20:29:10
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/
Postat av: frederica

Ja han tycker de är sååå spännande :) hihi.



Ne huspriserna är ju ganska höga nu :(

Men ni bor ju väldigt fint som ni gör nu ;) Och ett par år till ska de ju funka. Eller de funkar väl alltid..men de är ju skönt att ha lite större med tre barn :)



Badar du inte?! WHAT?! De som är så skönt :)

Jag får knappt bada längre, för jag måste passa Noah vid kanten, för Joppe går inte gärna i, hehe.

Men vi får boka in en dag då vi mår bättre.. vi är kassa i magen här hemma :( Vet inte va de är, vi mår bara jätte illa och Noah har kräkts. Kanske värmen..



PUSS

2010-07-13 @ 22:21:45
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback