BVC!

Godkväll .
Nu börjar magen åter ta form igen . Fått i mig lite mat . SKÖNT.
Igår när jag jobbade så kände jag att jag hade ont i magen, när jag hade lite rast fick jag springa på toaletten typ 1000 gånger och det funkade ju inte att komma tillbaka till jobbet .
Ringde in en annan , verkligen tusen tack för att du tog det :)
Men herregud hela natten , sov typ en halvtimme , UPP på toa , sov vidare en halvtimnme osv hela natten .
Pojkarna har vart väldigt snälla i natt .
Melvin vaknade en gång och då hjälpte det att bara stoppa in tutten i munnen ..

En natt utan sömn för mig blev det :/ Så jag är lagom trött idag .
Men bara se glad ut och ta hand om 3 barn hela långa dagen , okej där ljög jag väl lite .
Hade ju bvc tid inbokat idag , ville verkligen inte avboka det för vi skulle prata om mat , och Theos eksem . :/
Men framåt ett var det ganska lugnt i magen så jag bestämde mig för att åka ner .

Tog vikt och längd på grabbarna . Och oj så stora dom har blivit :)

Theo väger idag 8068 , och är 68,5 cm lång . Huvudomfång är 43,8 :)
För en månad sen vägde Theo 7655 och var 67 lång .

Melvin väger idag 7732 och är 69,5 cm lång . Huvudomfång är 42,5 :)
Den 6 juli vägde Melvin 7180 var 67 lång.

 
Så nu har lille Theo passerat 8 kg strecket . Min lille tjockis :)
När Tindra var 7 månader vägde hon bara 6855 , hon vägde inte 8 kg förrän hon var 10 månader . SÅ det är sån skillnad på mina små barn . fast tjejer är ju oftare nätta än pojkar :)


Vi pratade ju om mat , och det verkar inte bättre än att min lille Theo faktiskt är lite känslig mot komjölk eller vad man kallar det ., Så nu ska vi få träffa en dietist som ska hjälpa oss lite .
Och vi ska fortsätta kämpa med smakportioner . och fruktpureer . :) iaf ge lite varje dag så kanske det kommer automatiskt sen . Men absolut inte tvinga dom om dominte vill ha :)

Nehe nu ska jag fortsätta läsa min bok så den tar slut någon gång och att Lotta får tillbaka den ;)
Imorgon blir det jobb 8-14.20 lite lagom så där =)

Kommentarer
Postat av: Cicci

& min knubbis har passerat 9 strecket. :P

2010-07-30 @ 09:25:18
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Emy

Vad stora dina pojkar ha blivit! :)

Kul att du läser bloggen min! Har också precis börjat läsa din så det gör inget att du precis börjat ;)

2010-07-31 @ 08:38:39
URL: http://minskatt.blogg.se/
Postat av: Emy

Går det bra föresten om jag länkar dig i min blogg? :)

2010-07-31 @ 09:20:53
URL: http://minskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback