Fredag...

Godkväll :)
Har haft en väldigt trevlig dag :)
Har vart barnvakt åt lille Emil , och sen åkte jag och alla barnen ner till Emelie och Maja där även Johanna och Inez var :) Trevligt , barnen badade lite smått och vi grillade gott .
Jag kan ju säga att det är lite jobb med 4 barn , men det är inte omöjligt att få det att funka asså :) haha.
MEN nej nu blir det inga fler :) haha..
Sen kom även Sara och hämtade lille Emil...

Nu sitter vi hemma och har fredagsmys .
Tindra dansar för grabbarna och dom skrattar för fulla muggar åt henne .
DET är så underbart att se ;)

VI inväntar gubben..
HATAR att han inte kan ta ut 4 veckor semester under sommaren ? MEN nästa vecka ska han iaf vara lite ledig då ska vi iväg på lite dagsturer hoppas jag att vi kan . Hoppas det funkar med valpen annars får den vara ute i fiffle från början..

Imorgon ska min sessa åka med sin mormor,morfar och moster till Öland :) dom kommer få det så mysigt :)

Ikväll gick även gröten lite bättre än vanligt , Melvin fick nog i sig 3 skedar , Theo fick nog bara i sig en hel..
MEN men jag kämpar vidare..
Har även gett välling 1 gång om dagen nu i snart en vecka , då kanske man kan gå över till 2 snart ? Melvin är ju så känslig med sin lille mage ...? hm ja det tåls att tänka på .. smakportioner går inget vidare alls .
Varför kan dom inte bara vara som Tindra , hon åt allt och gapade för minsta lilla . Grabbarna är ju helt tvärtom ist ? hmpf..

Melvin ställer sig på alla 4 , det ser så himla roligt ut . Går även upp i krypställning men vet inte att man ska flytta även armarna . Och nu när han även ålar sig till något som är lite högre upp så vill han gärna komma upp . Han kommer att bli sjövild , det tror jag :)
Theo ja han är lite lugnare tack och lov :) Men han ligger inte på det stället jag lämnar honom på. Han kommer lite framåt men ytterst lite :)

Snart dags att natta grabbarna och sen fortsätta att ha fredagsmys med min dotter <3

Kommentarer
Postat av: Cicci

Han sover ju redan när jag kommit hem. :( ¨Så vaknar jag inatt, så får jag träffa han då, men då blir de inget mys. För då rä de natt :P Börjar 7 o går till 17 i morogn igen. BUHU.

2010-07-09 @ 21:34:25
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback