GÅ!!

Först vill jag tacka söta Frederica för att du har gjort en header till mig :)

Ikväll jobbar jag , lite segt så där då vi har rätt långa hål då en inte är hemma..
MEN det går ganska bra , jag hinner ju umgås med familjen då .
Vi har vart på kalas hos Johans syster Marie idag . Hon fyller år , åt jätte god mat och tårta .
Det hann jag med på mina raster jag hade så det är ju bra :)


Vet ni , Melvin har börjat GÅ , ja GÅ ni hör .
NEDÅ men han går om han håller i gåstolen , och idag fick han tag på Tindras back och gick med den .
Usch va dom blev stora fort mina grabbar . Tindrus var tidig , men inte så här .
 Hon började ta sig fram när hon strax skulle bli 6 mån , hon började ställa sig när hon var lite efter 7 månader och gå riktigt när hon var 10 månader .
Melvin har nog gått ihennes fotspår lite , medans Theo han nöjer sig med att rulla .
OCH LIKA GLAD ÄR JAG FÖR DET :)
Det räcker med 2 livliga barn än så länge . Theo han njuter mest av tillvaron :) hihi..

2 veckor kvar på schema .
Sen ska jag njuta av att vara lite mammaledig igen :) Jobba lite när jag känner för det . :)
Jag skulle vilja ha ett helglöp , då jag jobbar var 3e helg . det skulle vara kanon för mig .. NÅGON VÄNLIG SJÄL SOM VILL GE MIG DETTA???


NEHE nu är det dags att åka tillbaka till jobbet .
Först kolla lite till på den gröna milen . `Ni har väl sett den??


Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

Först måste jag säga att headern är jättefin och dina barn är jätte söta :)

& wow inte dåligt att snart kunna gå helt sj. Du har mkt begåvade barn :D

Min håller sig på ett ställe än så länge, fast hon ska INTE ligga utan sitta och leka i gymmet ;p

Men har börjat försöka ta sig fram om hon ligger på mage :) så snart.

Och angående den gröna milen. har sett den MÅNGA gånger :D Lipar varenda gång jag ser den. Ha en bra dag :)

2010-08-01 @ 09:32:33
URL: http://mammaslillamy.blogg.se/
Postat av: frederica

Vasségó gumman ;)



Nu är han väl ändå lite fel ute den där Melvin ;) Sådär tidig får man inte vara, hihi.

Duktig kille!

2010-08-01 @ 13:12:28
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback