Glömt..

Jag har ju faktiskt glömt att skriva att lille Melvin , han kryper nu nästan hela tiden :)
Han har en liten rolig KRYPSTÄLLNING, men ibland hasar han sig då det går lite fortare och han blir sur :)
Han STÄLLER sig upp nästan överallt , livsfarligt .
Han har ju NOLL KOLL lille killen.

Theo , ja han NÖJER sig med att SNURRA , och RULLA :)
Han är av den lite lugnare typen , "än så länge ska vi säga" för det hinner ändras..
Han är en liten CHAMÖR den killen . Skrattar nästan alltid och bara myser .


Nehe nu ska jag krypa ner i Johans famn och sova . SUPER trött .
OCH filmen snabba cash tycker jag inte va så bra , och JAG tyckte inte alls att den skulle sluta så,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback