Härligt!

Idag när grabbarna somnade om vid 8 tiden , gick jag och Tindra in och läste lite bok och somnade som 2 stockar . :)
Sen hörde jag grabbarna vid halv 11 igen så då smög jag ur Tindras rum och hon ligger och sover fortfarande . det kan hon faktiskt få göra ..

Igår var Sara, Emil och Backler här och grillade en korv . :)
Tindra och Emil dom är små busar dom där 2 . DOM kommer hitta på massa hyss och göra sina föräldrar gråhåriga båda 2 ;) haha.. Men dom är för söta .

Igår kväll skulle jag bada både Melvin och THeo samtidigt i baljan .
Har aldrig gjort det innan , men det gick inte så jätte bra måste jag säga.. haha.
Theo han vill ju inte direkt sitta , så när jag la i honom då sprattlade han mest så jag var dygnsur . Melvin stackarn som älskar att sitta han åkte ju ner för att Theo sparkade så haha.
Men men . Rena blev dom till slut iaf :)
Sista kuren på örondropparna igår . MEN hur fasen ska jag veta om det har hjälpt då?
NE får bli ett samtal till sjukhuset idag .


Jobbveckan denna vecka ser ut följande :
Mån LEDIG :)
Tis 8-15.30
Ons 16.45-23.00
Tors 16.45- 23.00
Fre 8-14.20
Lör 13.15-22.25

Så det känns ändå helt okej måste jag säga :)

MEn vad ska ja och barnen hitta på idag ? :)
Vi myser en massa iaf =)


Melvin ställer sig överallt nu . Härromdagen ställde han sig upp mot skurhinken och så hörde jag hur han skrek .
Han visste ju inte riktigt hur han skulle komma ner därifrån .
Tänka sig att dom snart är 7 månader . 7 månader sen man låg inne på förlossningen och skulle föda ut dom :)



Förresten så var jag och Johan och valde ut en tapet härromdagen .
Vi kom ganska bra överrens denna gången hahah :)
Den kommer idag , och igår var svärfar här och spacklade . Så nu ska det bara slipas och sättas upp .
Sen är det nerflyttningsdags :) SKÖNT !


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är bra Nina! <3

2010-07-29 @ 09:49:20

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback