Helgen :)

I fredags tog jag bilen till Göteborg .
Lotta förklarade noggrant vart jag skulle köra och stanna , för att sedan byta så hon fick köra .
NI vet jag och lokalsinne är ju inte direkt bästa vänner. Jag körde iaf fel , hamnade på baksidan på lisebergsparkeringen på något galet sätt haha. :)

Väl framme på Ullevi , så inväntade vi PINK :) förbanden var ju GOOD CHARLOTTE och TAKIDA :)
Och PINK , hon var grymt bra . Vilken grym tjej asså . Det var ganska skönt att ha sittplats ändå .
Fick ställa oss i mellanåt , men man såg skit bra där vi satt . NE det var helt värt pengarna .
Tack Lotta för att du följde med mig :)

NU vill jag gå på LADY GAGA i november , för hon lär också vara skitbra :)
Försöker fjäska lite för älskling om att få biljetter i födelsedagspresent :)


Körde Lotta till jobbet igår , eller ja hon körde dit :) Sen skulle jag åka ut till freeport i kungsbacka .
MEN på något sätt hamnade jag nästan i varberg , inte alls långt därifrån .
Jag missade fullständigt avfarten fast gpsen sa att jag skulle svängt för länge sen . hahaha.
Hittade mig en SVART fin vas :)
Åkte hemåt vid 20 över 11 iaf , stannade i jkpg och shopade lite där , sen kom jag hem vid halv 3 tiden .
Mös lite med barnen , sen vidare för att jobba 16.45 - 22.25 Det gick fort och bra . Jobbade med Emma :)

Nu sitter vi här och funderar lite på vad vi ska göra .?
Theo och Melvin går lite i sina gåstolar , Tindra och Johan gick precis ner i källaren och skulle fortsätta måla lite :)

NEHE fortsätta tänka vad man ska göra en grå söndag som denna ?
MEN erkänn att det är lite skönt ute nu  , man kan andas igen och slipper svettas ihjäl så fort man går lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback