lyckligare..

Varför säger folk att man inte blir lyckligare av pengar ?
Fast iofs lyckligare kanske man inte blir , men gud så mycket bättre allt blir om man har pengar . ELLER HUR??
Allt kostar tyvärr..
Jag skulle iaf bli mycket lyckligare av lite mer pengar varje månad för att vara mammaledig , det är inte katigt asså.. Men det är ju mysigt och man försöker ju få ihop varenda liten krona för att jag ska kunna vara mammaledig lite längre denna gången . Det är ju Därför jag till och med jobbar lite extra :) Jag slipper ju ta ut alla dagar och då kan jag vara hemma lite längre . Eller så är det tänkt iaf...




Kommentarer
Postat av: becko

Livet skulle vara så mkt lättar om man slapp tänka på att pengar hela tiden... Det är ju inte så katigt med föräldrarpenning tyvärr...



Tänk om man vore miljonär vad det skulle vara gött :D

2010-07-26 @ 17:03:34
URL: http://beecko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback