Måla!1

Första jobbdagen avklarad . Gick fort , skönt det :)
4 veckor går fort , men sen då . ja då är la sommaren över . Tråkigt nog..
Tack syster som var barnvakt :)

NU sover mina 3 söta barn .
Jag ska måla tänkte jag ..
Nu är det inte mycket kvar innan vårt nya sovrum är klart :)

Blev ingen resa igår , dom sa dåligt väder på smhi. Men det var det inte sen , men men..
Desto mer gjort fick vi hemma , och det är bra det .

Ledig imorgon, jobbar kvällen på onsdag och torsdag . Känns skönt , för jag börjar ju inte förrän vid 16,45 så jag har ju all tid i världen på att vara med mina barn då!!!

NEHE måla var det...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Går de bra o jobba? Du som har en man som kan de där med dränering.. Hur tusan kan man som privatperson se om de behöver göras snart, om man är på husvisning? Fråga han de :P Att lägga pengar på en besiktningsman när man kanske inte är intresserad av att köpa fall det är fukt känns inte så lockande. :P

2010-07-19 @ 19:07:37
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback