Mitt hjärta!!

Vilken bajskväll det blev .
Barnen somnade runt 7 ikväll , men Melvin vaknade runt 8 och skrek och skrek .
Inget hjälpte , tänkte om det kunde vara lite magknip pga av gröten , och sen att han inte har bajsat på några dagar . Tog iaf febern , 38,2 stod det på .. Till sist gick han med på att ligga i min famn och somnade :)
Vid halv 10 tänkte jag att jag skulle gå lägga mig , men då vaknade Melvin igen och gallskrek :(
Varm som element var han (40 grader feber)  tog upp honom . Försökte söva om honom men det gick inte .
Gav honom lite flytande alvedon , men efter ca 5 min så kom världens kaskadspya över hela mig .

MIN lille kille . Eftersom han har reflux så måste vi ringa till ryhov så fort han får febertopp , eller spyr...
Dom tyckte att jag skulle ge lite alvedon och sova hemma och blev det värre så måste vi ringa direkt!
Jag tycker att dom är så himla bra på ryhov, trevliga och är mån om alla barn:)

Jag och Melvin tog oss en svalkande dusch efter "spyan" och sen tog Johan över nattningen på honom.
Det gick bra. Hoppas han sover nu hela natten..

MAMMAS ÄLSKADE LILLA KILLE!!


Kommentarer
Postat av: frederica

Fy, de där febertopparna är hemska! Man blir så orolig...

Hoppas han mår bättre idag?

Puss

2010-07-15 @ 11:38:15
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback