Mys :)

Dagen har mest bestått av mys med mina små söta barn <3

När jag skulle börja laga middag så försvann vattnet ? Jag fick lite smått panik då jag inte visste ifall det skulle komma tillbaka och klockan var ju 3 och jag började jobba kvart i 5 . Men det kom tillbaka strax innan halv 4 .
Så ja mat hann jag ju laga iaf :)

Nu är jag hemma på lite rast . Hann tyvärr inte lägga grabbarna för dom hade redan somnat .
Nu busar Johan och Tindra ute på studsmattan . Dom ville att jag skulle komma ut och kolla på deras nya "trick" som dom kallade det . Så bäst att gå ut och kika . :)


LÄNGTAR så tills imorgon . Ska bli så roligt :)
Har hört att Pink är grym LIVE :)

Kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Åh, tack fina du! :)

Ja, visst är det underbart att snoffsa bebis! Kanske jag myser extra mycket nu för jag vet ju inte om det blir några fler, om några år kanske men kan ju vara den sista...



Ja, HL är kanon tycker jag! Men man måste ju gå in för det. Gjorde ju inte heller det i början. Men ja, det är ett bra och smidigt sätt tycker jag och jag antar att du - precis som jag inte har all tid i världen till att få i dig någon mat på (man prioriterar ju de små) så då är det ännu bättre. :)



Ska ni på PINK ikväll!? Ha det så kul i så fall!!



Kramar

2010-07-23 @ 09:01:27
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hej vannen! Hur har ni det? Forsta gangen jag kollar internet sen vi kom hit. Tankte att jag maste skriva nagra rader till dig. Vi har det helt underbart har i Thailand, mycket sol och bad, Maja alskar det! Men hemlangtan borjar komma krypande sa smatt. Vi far traffas sen nar vi kommer hem, ska ju bli spannande att se barnen nu har ju sakert hunnit handa en hel del. Ha det sa gott sa lange! Halsa Sara (kommer inte ihag hennes adress). Manga kramar fran oss!

2010-07-24 @ 14:37:05

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback