Oj , ..

Idag har jag särat på mina grabbar .
HUR ska detta gå i natt ?
FÖrhoppningsvis så kommer dom ju iaf inte väcka varandra , men Melvin kommer inte heller kunna vända sig runt och busa med sin bror som han gör varje morgon??
Jaja , det kommer nog gå  bra :)
Hoppas dom sover bra iaf...

Har varit ute i fiffle och firat min "gamla gubbe" till karl som fyllde år igår . :)
28 år är han , oj oj så gammalt det lät. hahaha.. OCH han har nog 30årskris tror jag ? ;P




Tindrus ska följa med moster, mormor och morfar till öland över helgen . :)

Jag blir ensam med grabbarna för Johan åker iväg till värmland med backler och ska hämta den lille vovven .
VI funderar lite på namnet ännu . Något med S eller X ska det vara i namnet .
Johan tycker REX ? tycker inte jag . Låter ELAKT:...
Sacco kanske? jaja , låter som saccosäck.. haha.

NEHE nu ska jag mysa mig ner i sängen och invänta älskling .
Han skulle lämna någon kärra .

BTW , jag hatar att Johan har egetföretag. HAN är nästan aldrig hemma. SÅ BUU för det.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Varför inte blanda namnen? Rexo! :)

2010-07-08 @ 07:58:35
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback