Orättvist!

Först och främst tänker jag säga att i det inlägget jag skrev om att folk kör som idioter här ute och det som har hänt inte har något med varandra och göra .
MEn folk kör verkligen som dårar här utanför . Och jag tänker på alla barn som bor här..
Jag skrev det inlägget innan jag fick veta vad som hade hänt min vän , så folk har nog missuppfattat det lite!!
MEN NU VET NI !

Det är så att en jobbarkompis/vän har förlorat ett av sina barn . Dom föddes för 2 veckor sen. Den ene lever och så får vi verkligen hoppas att det förblir!!

Jag tycker livet är orättvist!!





Kommentarer
Postat av: Becko

Åh så hemskt... Att förlora ett litet barn!! Visst är världen orättvis!!

2010-07-28 @ 08:48:42
URL: http://beecko.blogg.se/
Postat av: Miia mamma till My

Jaha, jag trodde ett barn hade blivit påkörd. men nu förstår jag hur det ligger till. Men ne gud usch va hemskt. Jag livet är orättvist, vissa saker borde va förbjudna att hända. Jag kan inte föreställa mig hur dom känner. men tänker på dom även att ja inte vet vem dom är.

2010-07-28 @ 08:51:15
URL: http://mammaslillamy.blogg.se/
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Usch så sorgligt! Att förlora sitt barn är nog det värsta som man kan uppleva. Inget man önskar sin värsta fiende ens. hemskt orättvis värld vi lever i! :´(



Ja, klart du kan! Alla kan, det svåra är ju att verkligen fullfölja det man gett sig in i, men bara men ger sig den på att det ska gå, så gör det ju också det! :)



Borås var toppen! Lagom stort och många spännande exotiska djur ändå. Henry skötte sig så himla bra fastän han bara sov lite på vägen dit. Brukar ju sova ett par timmar på dagen men klarade sig och var på bra humör ändå! Kan varmt rekommendera Borås djurpark :)



Hoppas helgen blir bra! Blir det mycket jobb?



Kramar

2010-07-29 @ 17:31:52
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback