orolig .

Natten gick hyfsat bra . Melvin sov hela natten .
Jag var lite orolig så jag sprang upp och ner i sängen för att kika på honom så han andades .
Theo vaknade vid 5 tiden och ville gå upp , ögonen gick i kors på mig .
MEN MEN!
Varför får han plötsligt febertoppar bara så där? tänder på G ? Men febern blir ju så jäkla hög med en gång också...
JAG BLIR OROLIG!!

Nu sitter vi här , har vart ute en sväng . Melvin skulle sova , Theo ville inte ?
HUr har alla andra fått sina tvillingar att sova samtidigt ?
Dom har börjat sova i omgångar ? Det är ganska jobbigt , för man får ju inte så där mycket gjort och stackars Tindrus som blir lidande . MEN Ibland sover dom samtidigt , på EM brukar dom göra det =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback