SjukaN!

Ringde sjukhuset och frågade om någon återtid för pojkarnas öron .
Dom tyckte att vi skulle komma in idag för att kolla och dom ville ha nya urinprov på dom eftersom båda har reflux .
Sagt och gjort .
Satte oss i bilen till nässjö .
PÅ vänster sida har inte öroninflammationen släppt på Theo så det får bli en omgång till med örondroppar .
Men i Melvins öron såg det fint ut :) SKÖNT :)
Urinen såg bra ut på båda , ska ju tillbaka till jkpg i höst någon gång och kolla Melvins njurar igen..

Och ikväll jobbar jag . Hann tyvärr inte säga godnatt till mina prinsar , då dom redan sov när jag kom hem.
Men min sessa fick jag säga godnatt till . :)
Hon säger nu också mamma , jag älskar dig :) hihi. såå söt är hon.
MEN jag måste först säga att hon ska säga det , men hon gör det . det är ju ganska sött tycker jag :)
För nu är hon ju så pappig . jag saknar när hon var mammig . DÅ var det bara jag som gällde .
På något sätt är det lite charmigt att dom är mammiga och pappiga .

MEN men .
Jag älskar mina små barn <3

Kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Glömde ju!

Ja, jag har Marias nummer, men skickar det i ett PM på facebook lite senare! Måste göra mig iordning, vi ska iväg ikväll!

Kramar

2010-07-29 @ 17:32:52
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Becko

Tack :) jo men visst är säkert nyttigt o säkert behövligt! Kan vara skönt att få ladda om batterierna lite o ägna sig åt varandra! Ska försöka att inte vara nojig utan koppla av för jag vet ju så väl att hon har det bra :)



Hur är det med smågrabbarna nu då? Bättre i öronen? Hoppas på det..

2010-07-29 @ 19:27:40
URL: http://beecko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback