Sova ?

USCH vad jag sover dåligt på nätterna , tror det är för jäkla varmt asså :(
MEN sen vill jag ju inte ha fönstret öppet och inte ha fläkt här inne heller för då blir väl grabbarna sjuka..
och till helgen så hämtar Johan hundvalp så då lär vi inte kunna sova för det heller :/

Fast sova får vi la göra när vi blir pensionärer ;) haha...

Har iaf sovit en timme nu på morgonen , Johan körde Tindrus till dagis så jag kunde få lägga mig när grabbarna skulle sova.. TACK.
Förkyld som heter duga är jag också . BLÄ.

Idag ska vi på läkarbesök ;) Hoppas på att dom har gått upp som dom ska ..

Nehe nu ska jag göra mig i ordning lite och sen se vad dagen har att erbjuda !

Grattis till min Johan som fyller hela 28 idag <3


Kommentarer
Postat av: frederica

Gratta din gamle gubbe från oss :)

2010-07-06 @ 13:30:30

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback